Ofte stilte spørsmål
Vi har samlet noen av de vanligste spørsmålene vi får på denne siden, skulle de likevel ikke finne svar på det du lurer på kan du sendes oss e-post på salg@maritim.no, kontakte oss på chat eller ringe oss på telefon 37 00 03 70
Du kan alltid sjekke lagerstatus i nettbutikken når du står på produktsiden der er lagerbeholdning nettbutikk oppgitt. Er du på jakt etter lagerstatus i butikk trykker du på fanen Lagerstatus butikker.
En ordre som er lagt inn i nettbutikken kan til en viss grades endres om du oppdager at du har gjort en feil i bestillingen. Vi kan aldri legge til varer på en ordre som vi har mottatt, men vi kan fjerne en vare eller erstatte en vare med ny vare til samme eller lavere pris.
Du kan kanselere din bestilling ved å kontakte oss på epost salg@maritim.no. OBS! Dersom varen allerede er sendt fra vårt lager kan den ikke kanselleres, ønsker du da likevell ikke bestilte varer må du benytte deg av angreretten.
Kontakt oss via salg@maritim.no eller tlf 37000370. Vi sender deg ny og riktig vare samt returseddel pr epost slik at du kan returnere kostnadsfritt.
Kontakt oss via salg@maritim.no eller tlf 37000370. Vi sender deg ny og riktig vare samt returseddel pr epost slik at du kan returnere kostnadsfritt.
Kontakt oss via salg@maritim.no eller tlf 37000370.
Ja, men denne funksjonen er pr i dag kun tilgjengelig for butikken i Arendal. Hvis du ønsker å legge inn en ordre til en av butikkene og hente senere så kan du lage en handleliste og sende denne direkte til butikken du ønsker. Du finner kontaktinfo til din butikk her: Våre butikker
Returner til:
Maritim Båtutstyr AS
Åsbieveien 11
4848 Arendal
Merk pakken med ditt kundenummer og ditt navn. Gi beskjed til salg@maritim.no eller tlf 37000370 slik at vi kan lage et notat om returen på ditt kundenummer.
Ja, alle våre fysiske butikker har gavekort. Gavekortene kan brukes i alle fysiske butikker, uavhengig hvor det er kjøpt. Vi selger ikke gavekort på maritim.no og gavekort kjøpt i fysisk butikk kan ikke brukes på maritim.no
Logg inn på maritim.no. Under «Min side» kan du se ordrehistorikk ser du status på aktuell ordre. Levert betyr at pakken er sendt fra oss.
Dersom du har valgt 'PostNord Collect' vil leveringsadressen vise adressen til ditt utleveringssted. Pakken blir da sendt til utleveringsstedet du har valgt og du får epost/sms når pakken kan hentes.